fredag, maj 02, 2008

Gordon gillar att Hoa. Han hoar i det mesta, typ trapphuset och muggar men även munnar. Han vill att man ska, med egen mun, sluta tätt kring hans så han kan göra skojiga ljud där inne, haha.


Idag bråkar A-kassan. Inga pengar och inget internet. Inte ens telefonen kan dom ha på. David fick sitta i telefonkö med "Tack för att du väntar, vi tar emot ditt samtal så snart vi kan alt. Det är många som ringer just nu..." i 2 timmar, TVÅÅÅ TIMMAR!!!! innan dom sa: "Tekniskt fel, var god försök senare" och la på. Så störigt! Jag fattar inte hur man kan göra så. Jag sa till David att dom säkert inte ens är på plats utan bara låter honom sitta där och vänta i tron om att någon tillslut ska svara för att dom inte kan erkänna att både internet och telefontjänsten är ur funktion. Och mycket riktigt.
David försökte faktiskt igen lite senare och då sa en telefonsvarare att dom endast hade öppet till kl.11.00 (och för att få en poäng här så måste jag meddela att första samtalet till dom ringdes vid 11.30). Vad i HELV...!! Det gick inte att kläcka en sisådär på en gång?! Sånt där kan förstöra en hel dag. Ja, och för oss en hel helg faktiskt. Tur att vi har liite undanstoppat så vi kan besikta bilen imorgon i alla fall.



Bara för att göra inlägget lite gladare och för att få mig själv på lite bättre tankar så ska jag berätta att jag fått en plattång av Amanda idag. Ajm so happi! Den funkar finemang och mitt hår blir alldeles platt och fint :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att den fungerade bra då ;) Haha, fast den var rejält schleten! :D

nagonstansilivet sa...

Ja, men den funkar ju bra som sagt och det är det viktigaste! :D